Saradnja sa influencer-ima

Facebook kampanje imaju za cilj da u određenom periodu promovišu novi ili repozicionirani proizvod/uslugu.

Brand awarness kampanje su podesne za klijente koji promovišu relativno nov proizvod ili uslugu na tržištu, osnovna ideja digital kampanje je da omogući veliki doseg do ciljane publike.

Prilikom kreiranja digital kampanja, imajte u vidu da ista treba da obuhvata period od 3 meseca komunikacije na društvenim mrežama (Facebook i Instagram).

Prva faza brand kampanje je fokusirana na popularizaciju brenda na društvenim mrežama, najčešće u ovoj fazi se postiže veliki efekat talking about, korisnici društvenih mreža usvajaju ime (brenda) određenog proizvoda ili usluge.

Druga faza brend kampanje je fokusirana na recognition (prepoznavanje brenda i čime se se bavi dati biznis) , ova faza se postiže kontinuiranim digital oglašavanjem jer svakodnevno smo zatrpani hiljadama marketing oglasa i korisnicima je sve teže privući pažnju. U ovoj fazi kampanje korisnici na društvenim mrežama prepoznaju brend i oblast iz koje je dati brend npr. Beauty Expert  – beauty industrija

Treća faza brend kampanje je consideration – ova faza obuhvata uzimanje u razmatranje klijenta da odredjeni brend ( proizvod ili uslugu) kupi putem društvenih mreža.

 

Pogledajte primer kampanje za klijenta Beauty Expert koja je imala za cilj povećanje brend awarness-a , kampanja je imala za cij povećanje svesti o brendu iz segmenta beauty industrije. Kampanja na društvenim mrežama je pratila i saradnja sa influencer-ima, pogledajte primer kampanje :

 

Nastup brenda Beauty Expert  kreirali smo pored on line i u offline aktivnostima spajanjem ovih aktivnosti se povećava pripadnost sa brendom na spontan i emotivan način. Marketing digital plan je sadržao snažnu kampanju na društvenim mrežama i saradnju sa mikro blogerima.

Možete pogledati blog tekst na Drammma queen blog

Za razvoj brenda jako je važna saradnja sa influencer-ima koje treba uključiti u digital marketing plan. Klijenti na mrežama se indetifikuju sa influencer-ima i na neposredan način stvaraju iskrenu vezu sa brendovima. Ton komunikacije prijateljski i otvoren.  Prilikom uključivanja influencer-a u digital kampanje jako je važno poklapanje senzibiliteta i vrednosti brenda koje promovišete i blogera koji će takođe raditi na promociji istog.

Potrebno je ustanoviti da li potencijalni bloger obrađuje adekvatne teme koje su u skladu sa industrijom ( tipom biznisa) brenda koji promovišete kako bi ostvarili cilj kampanje. Imajte u vidu da za efektivnu kampanju sa influenceri-ima uvek izaberete kvalitet umesto kvantiteta, jer prilikom odabira blogera imaćete priliku da vidite da odredjeni blogeri imaju veći auditorijum od drugih ali važnije je indetifikovati blogera koji ima specifičnu ciljnu grupu koja  se poklapa sa ciljnom grupom vašeg brenda.

Za digital oglašavanje svakog brenda jako je važno izgraditi odnose sa influencerima kao novim najuticajnijim osobama, oni su način za izgradnju poverenja jer pričaju o brendu kao treća strana.

Sadržaj koji influenceri objavljuju ima veći uticaj nego sadržaj influencera koji šeruje brend. Umjesto da se „rešeruju“ postovi influencera, bolje je kreirati sadržaj koji će influenceri adaptirati i sami objaviti.

Pored digitala mi smo agencija koja radi na kompletnom marketing imidžu klijenta jer takav širi pristup je pravi put za uspeh kroz kontinuitetni rad.

Pomocija na društvenim mrežama je veoma pogodna za mali i srednji biznis jer imate mogućnost da kontrolišete vaš budžet, kome se reklamirate i što je najvažnije možete da izmerite svoje troškove i da za relativno mali novac ostvarite veliku promociju.

Vaši klijenti su na facebooku i instagramu, budite i vi!

 

Konsultujte se sa nama i saznajte koji tip promocije je najadekvatniji za vaš biznis.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: