Reklamiranje na Instagramu

Kako povećati pratioce na Instagramu

Instagram je prvobitno kreiran kao aplikacija za obradu fotografija, daljim razvojem su nadograđene sve karakteristike koje su je uobličile u društvenu mrežu (uvođenje direct message-a, live video, story i linkovi koji vode na web site ili blog). Korisnici Instagrama uživaju u sadržaju kvalitetnih i inspirativnih fotografija , pa je prilika da na ovoj društvenoj mreži plasirate svoj proizvod ili uslugu u tom duhu.

Za početak da razbijemo dileme vezane za broj pratioca na Instagramu.  Svi bi naravno voleli da imamo ogroman broj pratioca,u praksi se koriste različiti trikovi za povećanje broja, pratici koji su vas zapratili a nisu ni pogledali vaš sadržaj i šta vi nudite. Vama ne trebaju botovi, vama trebaju realni pratioci koji će se povezati sa vašim brendom.

Nemojte pratiti druge zbog sebe, pratite druge jer cenite njihov rad!

Jedna od popularnih metoda je zaprati/otprati. Korisnik vas zaprati zatim čeka vašu povratnu reakciju tj. da ga zapratite, kada to i učinite posle par dana vas otprati i tako gradi nalog da ima veći broj pratioca.

Naša agencija ne nudi povećanja pratioca, mi nudimo povećanje svesti o vašem brendu.

Pravi put za građenje vaših Instagram naloga jeste da okupljate pravu publiku oko teme koja je njima srodna. Ovim načinom rada izgradićete odnos sa ljudima na Instagram mreži, promovisaćete brend i njegove vrednosti pravoj publici koju to zaista interesuje. Ovako ćete ostvariti dublju vezu sa vašom publikom.

Brendovi koriste Instagram da izgrade i održavaju vezu sa pratiocima.

Društvene mreže funkcionišu po principu zajednice, pojedinci se okupljaju oko Instagram naloga koji je u skladu sa njihovim interesovanjima, ovim putem se gradi kredibilitet vašeg brenda.

Kako raditi na povećanju broja pratioca na Instagramu ?

Važno je da se držite određenih pravila prilikom kreiranja sadržaja: prvo fokusirajte se na jednu temu po danu, nemojte previše odstupati od vašeg biznisa, budite kreativni i istražite zanimljivosti vezane za vaš proizvod ili uslugu, trudite se da budete zabavni vašim pratiocima, koristite kratke video sadržaje i slično.

Dolazak do prave publike i okupljanje što većeg broja pratioca koji će svakim danom aktivno pratiti sadržaj vašeg brenda nije lagan posao. Potrebno je puno truda, vremena, ali i strpljenja.

Budite dosledni u stilu postova kako po pitanju teme koje obrađujete tako i po pitanju kvaliteta fotografija i rezultati neće izostati.

Pored gore navedenog bitno je  da radite na promociji vašeg Instagram profila na ostalim društvenim mrežama. Velika je šansa da osobe koje već prate određeni brend na Facebooku, da će isti pratiti i na Instagramu.

Ovaj tekst je posvećen nekim osnovnim pravilima koje treba da vam budu vodič za pravilno vođenje Instragam naloga. Pratite naš blog jer ćemo u narednom periodu obrađivati detaljnije temu Instagrama i njegovih alata koji će doprineti razvoju vašeg brenda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: