Explore feed odlazi u istoriju

Facebook noviteti

U poslednjih nekoliko meseci na Facebook mreži u Srbiji pored News feed uveden je i Explore feed. Svi smo na početku bili zbunjeni, utisci korisnika su bili različiti. Generalno korisnici nisu bili zadovoljni odvojenim sadržajem privatnih i biznis postova .

Ideja podele feeda na biznis i privatni sadržaj nije dobro zaživela. Naime, na News feedu korisnik je mogao da vidi postove prijatelja,  dok su na Explore Feedu bili postovi sa stranica koje je lajkovao, (brendovi).

Bilo je dosta kritika u prethodnom periodu na ovu temu pa je Facebook odlučio da da ukine ovaj eksperiment.

Kako ove promene utiču na vaše biznis naloge ?

Ova promena u prvi mah je pogodna za vaše biznis naloge, jer ćete dobiti na vidljivosti vaših organskih postova. Međutim nemojte se previše radovati, blago povećanje vidljivosti i plasiranje sadržaja na prvobitni način putem neće vam sam po sebi doneti bolje rezulate na mreži. I dalje je prisutna zasićenost reklamiranja na mreži, pa je jako važno da se bavite sadržajem vaših biznis naloga. Kvalitetan, orginalnalni sadržaj vam omogućava bolju organsku vidljivost pa i plaćenu kroz oglase.

Facebook je najvažniji kanal promocije za vaš biznis, ali ne i jedini 🙂

Prilikom promocije vašeg biznis naloga (određenog proizvoda ili usluge) nije dobro da se oslanjate samo na jednu platformu, uključite i ostale digital kanale ( Instagram, web site, You Tube, Snapcha, Twitter itd).

Promovišite vašu brend komunikaciju putem različitih kanala, pri tome posebno vodite računa da svaki post posebno prilagodite za svaki kanal.

Sigurno se pitate šta to znači, pa jednostavno ne možete kreirati jedan oglas i servirati na različite digital kanale, nećete ostvariti rezultate. Na primer na Facebook mreži video sadržaj boje prolazi kod korisnika, dok na Instagram mreži bolje prolaze kvalitet i dobar odabir boja fotgrafija, na web site/blogu najbolje prolazi sadržaj koji pruža savete i pomoć korisnicima.

Kvalitet i prilagođavanje sadržaja digital kanalima je od velike važnosti

Budite usmereni na širi koncept vašeg biznisa, razmislite koja komunikaciona polja vaša konkurencija nije iskoristila i pokušajte da kreirate jedinstveni sadržaj. Naravno originalni sadržaj ne možete da kreirate više puta dnevno, pa zato usmerite se na kvalitet, a ne kvantitet postova.

U razradi koncepta trudite se da razmišljate kao klijent, probajte da analizirate njihove navike na društvenim mrežama, ovaj pristup će vam pomoći u razradi ideja za vaš biznis.

Prilikom svake objave stavite se se u ulogu klijenta, pokušajte da predvidite njihove reakcije na vaš post, da li će im biti upadljiv ili ne, zabavan ili dosadan …

13 mikrosekundi vas deli od korisnika na društvenim mrežama

Verovatno razmišljate da je možda precenjena tema koliko vremena treba posvetiti jednom postu, ali evo prema poslednjim istraživanjima Facebook korisnici za svega 13 mikrosekundi uoče jedan oglas na društvenoj mreži koji im prilači pažnju. Uspešna kampanja se može smatrati kada korisnik uoči 50% vaše oglasne poruke ( dizajna oglasa). To znači da mu je oglas privukao pažnju, e tu tek počinje borba 🙂

Kada ste privukli pažnju klijenta prošli ste prvi test, da bi nastavili da gradite vašu vezu morate biti dosledni u komunikaciji, održavajte kvalitet vaših komunikacionih poruka.

Ukoliko imate neka pitanja, ili  želite da se konsultujete sa nama slobodno ostavite komentar ili nam uputite poruku na društvenim mrežama.

 

Želimo da čujemo i vaše mišljenje 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: