Brendiranje vašeg salona lepote na društvenim mrežama

Kako izgraditi brend?

Zašto je potrebno da vaš salon lepote brendirate ? Ukoliko ste frizer, kozmetičar , nail artista, artista trajne šminke itd i želite da budete prepoznatljivi i drugačiji od konkurencije morate da izgradite vaš brend.

Da bi izgradili brend treba da definišete koncept brendiranja. Naravno da svi teže da budu jedinstveni ali kako to i učiniti kad je tolika konkurencija? Kako se izdvojiti?

Šta znači izgraditi brend vašeg salona lepote?

Svaki brend sadrži brand name (ime), logo i ostale grafičke elemente koji mu daju identitet da se izdvoji od konkurencije, dodatno snažan brend pravi suptilnu razliku vašeg salona od konkurencije, to je zbir emocija pri pomisli vaših klijenta na brend vašeg salona.

Volim da idem tamo se osećam lepo i prijatno.

Da konkretizujemo stvari, pored gore navedenog na imidž brenda vašeg salona utiču i sledeći faktori (enterijer salona, ponuda profesionalne kozmetike, osoblje salona, odnos prema klijentima itd).

Svi navedeni faktori treba da budu usklađeni, takav brend koncept se dalje komunicira na društvenim mrežama.

Morate da znate šta radite i koliko visoko idu vaši ciljevi,kakvu poruku poslati vašim klijentima. Poruku koja je njima razumljiva, da uđete u navike vaših potrošača i ostvarite vaš cilj, bilo da je zakazivanje tretmana ili prodaja nekog proizvoda.

RAZMIŠLJAJTE KAO VAŠ KLIJENT!

Danas imate veliki izbor gde možete dobiti uslugu u salonu i cena više nije najbitniji faktor da se klijent odluči da dođe baš kod vas na tretman. Morate im dati vrednost i zašto baš da se odluče za vaš salon, morate da se povežete sa vašim klijentima. Morate i vi sami verovati u to što prodajete jer ako vi ne verujete u svoj proizvod ili uslugu kako mislite da će vam klijent pokloniti poverenje?

Najbitnije za snažno građene brenda je iskrenost bez uvijanja.

Pričaćemo dalje o brendiranju na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Ako posedujete salon lepote i želite da radite na izgradnji brenda morate imati ove dve mreže. Prvo morate izgraditi vizuelni indentitet vašeg salona, nešto po čemu će klijenti da vas prepoznaju. Morate pratiti trendove i u skladu sa tim definisati vaš logo i ostale propratne elemente za vaš salon lepote. Ako niste vični sa dizajnerskim alatima, možda je najbolje da angažujete profesionalca da ovo uradi za vas. Ukoliko imate Facebook stranicu i Instagram nalog potrebno je da vam prezentacija budi ista. Koristite istu profilnu sliku, postove prilagodite društvenoj mreži ali ne odstupajte mnogo.

 

Stvarajte kvalitetan sadržaj i budite strpljivi. Ne možete i nećete postati prepoznatljivi preko noći , morate biti taktični, analizirati trendove i konkurenciju,biti uporni i verujte da će vam se na duže staze ovaj pristup isplatiti. Razmislite o svakom postu, fotografiji blog postu pre nego što ga pustite na društvene mreže, ako se vama sviđa ne znači da se sviđa i vašem klijentu.

Morate da pronađete način kako ćete komunicirati sa vašim fanovima na društvenim mrežama. Dosta je bitan ton komunikacije kojim se obraćate. Potrošači moraju da se poistovete sa vašim brendom tj uslugom. Drugim rečima morate da razumete njihove potrebe. Ne zamarajte vaše fanove sa sadržajem koji nije relevantan njima. Postujte sadržaj koji im je bitan. Da bi stekli profesionalnu sliku o vama.

Na primer, vaša konkurencija je izbacila post da nudi ispravljanje kose po toj i toj ceni. Analizirajte post, komentare i jednostavno napravite bolji.

Ne preterujte sa prodajom vaše usluge / proizvoda.  Sada se pitate pa zašto sam onda otvorio ove stranice ako neću da im prodam uslugu? 🙂

Na primer sedite sa društvom sa kojim se dugo niste videli u kafiću i pokušavate da nadoknadite vreme  sa njima,  pričate šta vam se sve dešavalo u životu proteklih godina koliko se niste videli . U nekom trenutku prilazi vam devojka koja promoviše neki proizvod, najčešće cigarete. Kako vi reagujete u tom trenutku? Najčešće im kažete da vas ne zanima i nastavite priču sa društvom jer ste došli da se zabavite i popričate sa društvom. Tako je i na društvenim mrežama ljudi su tu da se zabavljaju, naprave kontakt sa prijateljima i porodicom. Pa šta će mi onda društvena mreža? Da prodate uslugu ali zavijenu u mašnicu, bez onog napadnog “KUPI KUPI KUPI….”, “Zakažite vaš tretman”, “Kontaktirajte nas” i slično. Dajte im umesto toga benefite koje dobijaju uslugom, tretmanom, šta da očekuju u vašem salonu, ko radi u tom salonu itd. i prodaja će sama doći. To je razvijanje brenda.

Postujte redovno ali ne više od 1-3 posta dnevno jer je bitno da je post kvalitetan i promišljen. Postovanjem više od ovoga se smatra spamom i ovim načinom se ne povećava prodaja već suprotno pravite dosadan, generički sadržaj kojim samo odbijate potencijalnog klijenta koji bi vam poklonio svoje poverenje.

Budite stalno bolji od konkurencije i pružite im bolju uslugu. Budite inovativni, ne plašite se promena i rezultati neće izostati.

Ovim tekstom smo otvorili temu o brendiranju vašeg biznisa.

Ukoliko imate neka pitanja, ili  želite da se konsultujete sa nama slobodno ostavite komentar ili nam uputite poruku na društvenim mrežama.

Želimo da čujemo i vaše mišljenje 🙂

Od nas očekujte drugačiji pristup i komunikaciju bez uvijanja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: